قوانین و مقررات

قوانین اکانت بازی ها و اشتراک ها به صورت نقدی :

1- خریدار اکانت ظرفیتی، به هیچ عنوان نباید تغییری در اکانت ایجاد کند در صورت مشاهده گارانتی از بین میره و اکانت از دسترس شما خارج شده و پولتون عودت داده نمیشه (تغییر مثل : عوض کردن ایمیل ، عوض کردن پسورد ، تغییر آنلاین آیدی ، برداشتن دو مرحله ای اکانت ، خرج کردن پول داخل اکانت و …).

2- فروش مجدد اکانت بازی ظرفیت دوم ، سوم و کامل امکان پذیر هست، در صورت تمایل با هماهنگی پشتیبانی تلگرام اکانت را از روی کنسول خود دی اکتیو کرده و پاک کنید بعد از این کار اکانت برای فروش مجدد در سایت قرار میگیرد . کارمز فروش مجدد 20 درصد می باشد

3- در مورد اکانت های کامل ، اکانت بطور کامل متعلق به شما میباشد و با دوست خود مشترک میتوانید استفاده کنید. با توجه به اینکه اکانت بطور کامل مال شما بوده و امکان تغییر ایمیل و پسورد و هر تغییر دیگری از طرف شما وجود دارد تمام مسئولیت حفظ اکانت از هک شدن، دزدی و مشکلات دیگه … بر عهده خریدار میباشد و از سوی سایت میهن‌کی هیچ ضمانتی نمیشود تنها ضمانت در مورد مدت زمان اشتراک و قانونی بودن میباشد.

4- اکانت ظرفیتی خریداری شده رو فقط روی یک کنسول میتونید استفاده کنید و امکان وارد کردن اکانت داخل سایت یا پلی استیشن اپ وجود ندارد.

5- ممکن است قبل از تحویل اکانت، نیاز به احراز هویت باشد ( تصویر کارت ملی یا شناسنامه و کارت بانکی …)

6- خریدار اکانت نباید تاریخچه چت و صحبت های خود با همکاران پشتیبانی را پاک کند و خدمات پشتیبانی فقط به عزیزانی که اطلاعات خرید و چت ها را داشته باشند ارائه می شود.

7- مبالغی که در کیف پول سایت دارید قابل انتقال یا نقد کردن نیست و تنها میتوانید در خرید محصولات داخل سایت استفاده کنید.

8- در خرید خود دقت کنید و اگه سوالی دارید قبل خرید از پشتیبانی تلگرام ما بپرسید چرا که امکان مرجوعی بدلیل پرداخت مالیات نیست.

9 – خریداران ظرفیت دوم به هیچ عنوان اجازه بازی در اکانت ظرفیتی خریداری شده را ندارند . بازی در اکانتهای ظرفیتی خریداری شده تنها برای خریدارن ظرفیت سوم می باشد.

 

قوانین خرید به صورت قسطی:

1 – ارسال کارت ملی ( تصویر کارت ملی یا شناسنامه و …) در پرداخت قسطی الزامیست، کارت ملی بایست هم نام شماره تلفن ثبت نامی در سایت باشد.

2  – در صورت بروز مشکل از سمت خریدار بعد از پیش پرداخت (مانند ارسال نکردن کارت هویتی ، خرید اقساطی بیش از محدوده مجاز و …) کیف پول شما شارژ خواهد شد و امکان عودت مبلغ وجود ندارد.

3 – خریدار نهایتا 1 هفته بعد از موعد پرداخت اقساط فرصت پرداخت قسط خود را دارد . در صورت عبور از مدت مجاز محصول خریداری شده بدون هیچ گونه بازگشت وجهی ، پس گرفته خواهد شد.

4- در صورت خرید ظرفیت کامل ، خریدار به هیچ عنوان تا پایان پرداخت اقساط خود اجازه تغییر مشخصات اکانت و حتی لاگین در سایت پلی استیشن را ندارد . 

5 – فروش مجدد محصولاتی که به صورت ظرفیت دوم ، سوم و کامل در سایت میهن‌کی خریداری شده اند ، در حین پرداخت اقساط و یا بعد از پرداخت اقساط امکان پذیر است.

گارانتی اکانت ها و اشتراک ها:

1- بن شدن اکانت ها شامل گارانتی نمیباشد و ما هیچ گونه مسئولیتی در قبال تحریم ها و سیاست های سونی نخواهیم داشت و مبلغی عودت داده نمیشود و امکان فروش مجدد ندارند.

2- اکانت های ظرفیت اول گارانتی ندارند البته این اکانت ها قانونی هستن و هیچ مشکلی برای کنسول ایجاد نمیکنند ولی به دلیل دی اکتیو شدن اکانت زمانیکه کنسول را به اینترنت وصل کنید ممکن است بازی قفل شود.

3- ممکن است ما به دلایل امنیتی پسورد اکانت رو تغییر بدیم پسورد جدید به کسانیکه ظرفیت دوم و سوم خریداری کردن داده میشود.

4- در صورت قفل شدن بازی ظرفیت دوم یا سوم ، پشتیبانی ما با ارائه راه حل هایی قفل بازی را باز میکند.

5- با تمام شدن اشتراک پلاس ، گارانتی هم به پایان میرسد.

6- کسانیکه اکانت ظرفیت سوم خریداری میکنند (بازی یا پلاس) با توجه به اینکه باید داخل اکانت تحویل داده شده بهشون بازی کنند، اجازه شارژ گیفت کارت و خرید بازی رو در داخل اکانت های تحویل داده شده از طرف ما رو ندارند و ما هیچ ضمانتی بابت مبالغ شارژ شده یا بازیهای خریداری شده نداریم.

2 نظرات
  1. سلام وقت بخیر این اکانت بصورت دیجیتال ارسال میشه یا نه

پاسخ دهید

ضبط پیام صوتی

زمان هر پیام صوتی 5 دقیقه است

    میهن‌ کی
    Logo
    Shopping cart